Thursday 16 September 2010

Walk Around Paris with Honey

the last day of our trip to Paris!!

Luckly, We could get into the Notre-dame Charch in this time without get line because It is not high season now! Opposite, unfortunately, my camera run out of battery so no one picture I could take....I would remain forever what's happend today!

After thant...we had a lunch in Mrche aux Puces(The largest Antique Market area in Paris where I went to by myself two days ago and I found French restaurant there at that time.
私は大好きなエスカルゴを食べました。

昼食後、エッフェル塔へ!二回目ですが、今回はエッフェル塔の下から少しゆっくり眺める時間があった!とはいえ、もう戻る時間。。。。

ホテルへ戻って、荷物を取り、Euro StarのStationへ向かいました。
ああ、、、Parisの4日間、あっと言う間に過ぎてしまいました。
次はいつ訪れるここができるのかな。。。。13.Sep.2010

No comments:

Post a Comment